Uwagi do oferty złożonej w trybie art.19a

Komunikat Burmistrza Środy Śląskiej z dnia 3 lipca 2018 roku w sprawie możliwości zgłoszenia uwag do oferty złożonej przez Fundację Roland w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

W dniu 29 czerwca 2018 r.  do Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej wpłynęła oferta złożona przez Fundację Roland na realizację zadania publicznego pt. Galeria uliczna „Komunikacja gminna wczoraj i dziś”

Wobec powyższego zamieszcza się ofertę w Biuletynie Informacji Publicznej, na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej oraz na stronie internetowej www.srodaslaska.pl.

Informujemy, że zgodnie z art. 19a ust.1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie ( Dz. U. z 2018. poz. 450 ze zm. ) można zgłaszać uwagi dotyczące złożonej oferty. Uwagi należy zgłaszać pisemnie w godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej w Biurze Obsługi Klienta pokój nr P-1, drogą elektroniczną na adres e-mail: rafal.ratuszniak@srodaslaska.pl lub edg@srodaslaska.pl pocztą na adres – Urząd Miejski w Środzie Śląskiej pl. Wolności 5, 55-300 Środa Śląska do dnia 10 lipca 2018r. ( decyduje data wpływu do Urzędu).

treść oferty tutaj

Burmitrz Środy Śląskiej
Adam Ruciński